Jo Vars

En liten omställning att hoppa in på jobbet på heltid igen, en förkylning på det och förberedelser för att sälja lägenheten... Ja man vill ju inte sitta sysslolös ;0) Nej men energin har väl nätt och jämt räckt till dessa saker, dansen har däremot fått skjutas åt sidan väldigt mycket ett tag nu. Men IGÅR då jäklar var jag frisk igen och spacklade upp mig, fluffade upp en yvig tofs och drog på mig mina nya rosa paljetter. Dansa, dansa, dansa! Inga pauser här inte ;0) så jäkla gött! Trött som få idag då jag  kom i säng först vid fyra men efter en liten vila begav sig familjen till farmor och jag fixade fiiint i lägenheten. Så nu är första visningen klar och om ett par dagar har vi nästa. Verkar vara lite för nära inpå jul men vi får se, ingen panik ännu. 

Somnade svinatrött på tidig kväll så nu ligger jag vaken för mig själv... Eller nej jag hörde förresten nyss att Benny tassade ut i köket. Han ville ju kolla på skräckis med oss ikväll och sova över. Kanske var det ett dåligt filmval?

Nahäpp nu får det bli ett par bilder och sen nytt försök till sömn. Skönt att det är ledig söndag imorgon! Kram på er!













Kommentarer
Postat av: gmormor

Vad skönt att du kom i gång med dansen,fina bilder att njuta av,blir nog bra med lägenheten tar nog lite mera fart efter helgerna, håller tummarna.Kram

Svar: Tack ja vi hoppas på det! Kram
Sara Isarve

2013-12-15 @ 14:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild