Vilken helg :0)))

En riktigt(!) rolig helg ligger ett okänt gäng mil bakom oss. Bilen rullar med hemmet i horisonten och jag är lycklig i själen. Kroppen är matt i varenda liten led och vrå, ända ut i varenda tå! Trött! Så trött! På det bästa sättet som går! För oj vad jag har dansat :0) Festerna har varit grymma, träningspassen och showerna likaså!

I andningspauserna emellan har det varit ett väldans farande med bebis hit tigermamman dit, ammat här, bytt blöja där... Shoppat, hängt med Sukke & Hans, lite med tigerpappans släkt, ruskat av sig träningskläder och svett, natta bebis och på med festkläder, spackla upp ögonen och iväg. Kaos? Ja lite... Första natten konstaterade vi att det inte funkade med ersättning så jag bestämde att jag väntar med resterande fester tills hon sover för natten. Med tanke på att festerna höll på till tre gjorde det inte så mycket. Luis Vazquez som organiserat Love Dance Festival är så grymt skön, sån härlig energi och bjuder på sig själv till tusen. Sen artister och tränare från runt om i världen. Det var första gången festivalen hölls och jag blir väldigt förvånad om den inte blir igen nästa år och då ännu större. Jag hoppas på det. Nu är det bara att längta tills träningarna drar igång igen!

Puss & Tack för helgen! Som nybliven mamma känns det långt ifrån självklart att göra det här, så stooort tack till Sukke vars lägenhet ockuperades, Hans som fick "stå ut" med Sukke så vi fick plats, Therese, Andreas, Tufva, Tindra och lilla goa Theo som tog hand om hundarna och sist men långt ifrån minst min underbara man ❤


Kommentarer
Postat av: Cicci

Gillar hon sin groda? :)

Fattar inte hur du orkar hålla på? Men det är klart, har man ett inre kall för något är det ju inte jobbigt:)
Det ska bli riktigt skönt att få hem er igen:)

2013-08-20 @ 20:30:35
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Sara

Ja hon brukar mecka runt lite med den, försöka äta upp den och banka sig i huvudet med den :0)

Vad gäller dansen så överlever man på endorfinkickarna och att det går i ett... Ingen idé att fundera på hur jobbigt det är utan bara suga i sig det roliga ;0)

2013-08-20 @ 21:50:51
URL: http://isarvesara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild