Trötter

En liten lur till blev det sen i Sthlm... och efter diverse morgonbestyr lämnade vi kvar hundarna hos Fredrik och begav oss till Årsta för att lära känna det område som han väldigt snart kommer att bo i. Vi dinglade lite med benen på bryggan i Årstaviken vid ett gulligt litet husvagnscafe och sen åt vi Sveriges största kebabtallrik som till och med en tigermamma som jag var långt ifrån att orka äta upp. Izac blev "beskylld" att ha slagits med en annan hund när vi kom tillbaka men det skulle visst ha ägt rum en vecka tidigare dessutom och då var vi långt därifrån.

Kvällen började närma sig så vi gav Fredrik en kram och åkte vidare eller snarare tillbaka till Oxelösund där Carro och Stephen bjöd på kräftor, goda tillbehör och trevligt sällskap. Hundarna hade jag förresten dumpat hos mamma på vägen dit så när jag kom "hem" var Anna barnvakt medan jag gick en sväng med grisarna.

Idag var planen att fota Wilmas alla tre kusiner på fm men de hade visst åkt på nån förkylning som vi inte var värst intresserade att dra på oss så det blev ett besök hos mormor och morfar istället. Sen när Johan vaknat till liv efter nattpasset gav vi oss av till Nyköping för att fota Idas vackra bebismage. Så himla mysigt och jag saknar min lilla kula även om jag såklart vill ha kvar Wilma här på utsidan. Vi fotade lite där hemma och sen knallade vi iväg till Nyköpings å för lite härliga familjefoton. Nu är jag grymt sugen på att åka hem och fippla bilder men jag får hålla mig ett par dagar för jag har ett besök kvar på min resa och det är hos Ellinor och Andreas i Linköping där en smörgåstårta står och gottar till sig inför vårat besök.


Kommentarer
Postat av: Carro

Alltid lika härligt att ha er hemma❤❤saknar er redan

Svar: ❤saknar er också❤
Sara Isarve

2013-08-26 @ 13:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild