Nu börjas det...

Igår ålade sig lilltiger fram på mage i soffan och när jag vaknade i morse låg hon med fötterna som Pippi Långstrump... Det gäller att vara med nu! Verkar som att hon fick värsta rycket efter att ha träffat alla bebisar på öppna förskolan igår? Vilket för övrigt var väldigt trevligt. Där kommer vi hänga mycket.

Just nu är det amningspaus i köksbestyren. Håller på att fixa potatissallad till kvällens grillning och en chokladkladdis till efterrätt. Igår bakade jag Fredriks goda bröd men det är redan slut. Imorgon ska jag nog svepa ihop ett nytt... Då ska ni få se hur gott det är ;0) Tranbär, aprikos, valnötter och mandel hade jag i... mmm

Nähäpp åter till verkligheten, rasten är slut! Nu blir det gymmet för lillan och kökstjänst för tigermamman.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha! Rocker redan?!

Svar: Jepp!
Sara Isarve

2013-08-30 @ 15:56:16
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild