God morgon :0)

Vädret blev kanon igår och kvällen likaså. Tyvärr lite dåligt med folk men väldigt trevligt ändå. Jag hade ju lurat med mig både David och Andreas sen när jag dansade så såg jag plötsligt att Fredrik stod där också, ingen dålig överraskning det inte! Jag som trodde att han åkt upp till Sthlm igen. Försökte lära Andreas lite moves och pigga upp hans minne, han gick ju en kurs för två år sen typ. David lyckades jag släpa upp på en merengue, vilket är den enklaste dansen av dem alla... Grunden är nämligen att man stampar takten och sen kan man göra lite snurrar och trassla runt lite bäst man vill.

Direkt efter dansen hade jag bokat bord på restaurangen på bryggan. Fredrik var redan mätt så han nöjde sig med en cola och myste med Wilma så även tigermamman kunde äta lite smidigt. Massa snack och riktigt god mat, närmare bestämt högrevsburgare med brieost och nån form av serranoskinka samt aioli och krispiga potatisklyftor. Ja mycket bättre än så kan det inte bli! Dans och god mat i goda vänners sällskap! Full pott liksom :0)

Väl hemma i Oskarshamn matades tigerbebis som somnade om igen så vi måste ha kommit i säng innan tolv igår... Lilltiger i vaggan!... Hon sover verkligen gott i den ute i vardagsrummet (just nu!?!) och jag sover bättre när hon inte ligger i armhålan på mig. Jag vaknade vid sju igen av mig själv, slumrade till halv åtta sen tog jag frukost och fick mig en liten mysstund för mig själv innan vaggan började röra sig för bebis vakenknölade. Snabbt blöjbyte för att undvika upprepning av gårdagens morgonsanering sen sittövningar tills lillmagen började kurra efter mjölk.

Idag ska tigermamman pallra sig till gymmet och senare är tanken att det ska grillas... Får se om vädergudarna är lika snälla idag som igår...


Kommentarer
Postat av: Cicci

Guud så skönt att tiger kan sova själv i vaggan. Det bådar ju gott inför framtiden:)

Svar: Ja jag tackar och njuter... och hoppas att det fortsätter så :0)
Sara Isarve

2013-08-09 @ 09:33:01
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: gmormor

Hon mår som en liten sessa i vaggan. Tusen helg kramar från morfar o mormor.***

Svar: ❤❤❤
Sara Isarve

2013-08-09 @ 19:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild